Karma karma karma karma, karma chameleon...

Today was such a long day for me. First, I had to rush to school in the morning to get my graduation...

Today was such a long day for me. First, I had to rush to school in the morning to get my graduation picture taken. I kept dreading on what I would do for my creative shot, that I totally forgot to bring my own camera with me. I was so scared that it wouldn't turn out the way I want it to. Mind you, I wasn't scared about my toga picture, which is quite odd. I was more terrified for my creative shot. Good thing, lady luck was on my side and it turned out even better than I imagined. :)


My theme was suppose to be modern vintage, but after seeing this picture, I suddenly realized that this look reminds me of, Boy George from the song Karma Chameleon. To get a better picture, here he is...


I know it doesn't look 100% alike, but it somehow makes me feel like a GIRL George!=P Btw, I have more pictures, like the toga, but I don't wanna post it too much. Might jinx my own graduation. Haha!=P

Anyhoo, went to an event also after my grad pic. So, watch out for that on my next entry!

x A.F.A

You Might Also Like

10 comments♥

  1. I love your outfit! The theme is so cute!! :>

    This made me regret not preparing for my creative shot in high school (just a little though as it still turned out fine! :p). I just wore a dress because I couldn't think of a theme -_- Well anyway, I still have college graduation! Hahaha! :)Congrats! You're graduating soon :)

    ReplyDelete
  2. love this look on you Ava! :)

    ReplyDelete
  3. beautiful version and congrats, ava! :)

    ReplyDelete
  4. Great creative shot picture Ava! It's definitely a better version of Boy George! :)

    -Nix-

    pineapplemonsters.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nice! That is so nouveau! :) Boy George kinda looked like Cap'n Jack Sparrow there.

    Mars of fashion insouciance

    ReplyDelete
  6. LOL!!! You had the same time of shoot with my boyfriend! He was also scared of the creative shot! =)))

    Love what you ended up doing!! :D

    ReplyDelete

Thank you so much for reading my blog and for leaving lovely comments. Will also try my best to drop by your blogs!:) xo

Instagram: @artsyava

Copyright

All photos/materials ⓒ 2016 Ava Te-Zabat unless otherwise specified. Please do not use them without acknowledgement or permission. Thank you.